III Dzień Projektowy w klasach 7
Za nami kolejny dzień, w którym uczniowie uczestniczyli w niestandardowych , kreatywnych lekcjach. Tym razem ideą projektu było wykonywanie interdyscyplinarnych zadań poprzez, które uczniowie zdobyli wiedzę na temat funkcjonowania zmysłów i dbania o nie, zjawiskach towarzyszących oraz stworzyli trwały efekt swojej całodziennej pracy.
Klasy siódme pracowały w dwóch krokach.
Krok I – cel:
- Uczniowie poznają budowę i funkcjonowanie narządu wzroku oraz angielskie słownictwo – części oka oraz idiomy, związki frazeologiczne i przysłowia związane z tym narządem i zmysłem
- Uczniowie poznają zjawiska naturalne występujące w środowisku przyrodniczym, przy odbiorze i obserwacji których duże znaczenie ma zmysł wzroku
- Uczniowie tworzą lapbook dotyczący zmysłu wzroku (wykonując zadania z: języka polskiego, angielskiego, biologii i geografii)
Krok II – cel:
- Przekształcenie szkolnych korytarzy w kreatywną przestrzeń, która odzwierciedli pomysłowość i talent uczniów klasy 7
- Rozwijanie u uczniów poczucia odpowiedzialności za przestrzeń, w której uczą się i spędzają czas
Pomysłowością i zaangażowaniem uczniowie wykazywali się podczas publicznych wystąpień prezentując własnoręczne lapbooki. Zaś w kolejnych dniach ich artystyczne dokonania będzie można podziwiać na wystawie obrazów w ciągu korytarza przy sali chemicznej.
Zapraszamy do obejrzenia galerii z tego wydarzenia.





























































































