Jak utworzyć konto w dzienniku Vulcan?

Szanowni Rodzice, Opiekunowie i Uczniowie!

Chcielibyśmy wyjaśnić Wam, w jaki sposób można utworzyć konto w dzienniku Vulcan. Proces ten jest niezwykle prosty. W pierwszej kolejności podajemy wychowawcy naszej klasy nasz adres mailowy i prosimy o jego wpisanie w danych rodzica lub ucznia. Gdy otrzymamy od wychowawcy informację, że adres został wpisany, to następnie:

  1. Wchodzimy do dziennika naszej szkoły (https://uonetplus.vulcan.net.pl/warszawapragapoludnie lub http://dziennik.sp143.waw.pl), można też kliknąć na napis “e-dziennik” w górnym menu lub na niebieski baner po prawej stronie naszej witryny. UWAGA! Nie googlujemy “dziennik vulcan” lub czegoś podobnego, bo wyskoczy nam w wynikach dziennik jakiejś innej szkoły!
  2. Klikamy przycisk “Zaloguj się“, następnie “Załóż konto” i wpisujemy podany wychowawcy adres mailowy.
  3. Potwierdzamy, że nie jesteśmy robotem (chyba, że jesteśmy 😉) i klikamy “Wyślij wiadomość“.
  4. W skrzynce pocztowej powinniśmy znaleźć wiadomość z linkiem do aktywacji konta. Jeśli taka wiadomość nie przyszła, czasem trzeba poczekać (nawet do kilku godzin) lub spróbować ponownie.
  5. Po kliknięciu linka z maila wpisujemy hasło do konta. Gotowe! Możemy wrócić na główną stronę dziennika i się zalogować ustalonymi danymi.

Jeśli chcemy korzystać z aplikacji Dzienniczek Vulcan na systemy Android lub iOS, to najpierw musimy założyć konto z użyciem przeglądarki. Potem wchodzimy na komputerze w moduł Rodzic lub Uczeń i szukamy sekcji Dostęp mobilny. W niej znajdziemy kod QR, który trzeba zeskanować telefonem w aplikacji Dzienniczek Vulcan, oraz kod PIN, który trzeba tam wpisać. I to wszystko!

Jeśli mamy więcej dzieci w szkole, należy podać wychowawcy lub administratorowi dziennika ten sam adres email dla wszystkich z nich. Po jego wpisaniu do systemu w naszym dzienniczku powinna się pojawić opcja przełączania między profilami różnych dzieci.

Prosimy mieć na uwadze, że na początku roku szkolnego Vulcan może być przeciążony i pewne dane mogą się w nim nie pojawiać lub się długo synchronizować. Gdyby tak się działo, prosimy odczekać dzień czy dwa lub spróbować odinstalować i zainstalować aplikację ponownie.

W razie problemów prosimy o kontakt mailowy z administratorem dziennika, p. Piotrem Majem: PMaj@eduwarszawa.pl lub p. Magdaleną Kowalczyk: Magdalena.Kowalczyk@eduwarszawa.pl.

Skip to content