Terminy wpłat za posiłki podczas dyżuru zerówki 2021 r.
TERMINY WPŁAT ZA POSIŁKI ZA DYŻUR ZERÓWEK 2021
25.06-05.07.2021
Nr rachunku bankowego (dedykowany jedynie wpłatom na posiłki szkolne):
15 1030 1508 0000 0005 5075 6099
Informacja TYLKO dla klasy 0
Obiady w dn. 01-21.07.2021 15 dni x 4,2 zł.= 63 zł.
Śniadania i podwieczorki w dn. 01-21.07.2021 15 dni x 3,5 zł.= 52,5 zł.
Obiady, śniadania, podwieczorki w dn. 01-21.07.2021 15 dni x 7,7 zł.= 115,5 zł.
Informacja dla Rodziców z SP185
W przypadku, gdy dziecko ma alergię lub nietolerancję na dany produkt proszę Rodziców o kontakt na adres: obiady@sp143.waw.pl
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy wysyłać zapytania na adres: obiady@sp143.waw.pl
Zgodnie z Zarządzeniem nr 2048/2008 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 11 września 2008 r. – brak opłat w wyznaczonych terminach oznacza rezygnację z posiłków.
Drodzy Rodzice, Uczniowie, Nauczyciele, od 22 stycznia 2018 r. jedyną możliwą formą płatności za posiłki (również te jednorazowe) jest przelew na konto żywieniowe szkoły.
Istnieje możliwość odwołania jednorazowych posiłków zgodnie z ogólnymi zasadami podanymi poniżej.
Preferowaną formą odwołań jest wiadomość elektroniczna. Odwołania telefoniczne wymagają potwierdzenia pisemnego w sekretariacie szkoły.
Terminem wpłat za posiłki w danym m-cu jest zawsze* ostatni tydzień m-ca poprzedniego.
Niezbędne informacje, jakie należy zawrzeć w tytule przelewu :
– imię i nazwisko dziecka, klasa
– „obiad” (ob) lub „obiad, śniadanie + podwieczorek” ( ob+śn+pd) lub „śniadanie + podwieczorek” (śn+pd)
– miesiąc, za który opłacamy posiłki
lub konkretne dni „ 1, 10, 15, 22. X”
lub:” bez piątków”
lub: „bez 14,18,22”
jeżeli posiłki nie będą spożywane codziennie
Odwołania posiłków zgłaszamy w dniu wydawania posiłku lub w dniach poprzedzających
- mail max do godz. 9:00 w dniu wydawania posiłku lub wcześniej obiady@sp143.waw.pl – najbardziej preferowany sposób
- osobiście w stołówce w godzinach 7.15 – 9:00 (karta odwołań – wymagany podpis opiekuna)
- telefonicznie w godzinach 7.30 – 9:00 (odwołanie telefoniczne wymaga potwierdzenia odwołania podpisem na karcie odwołań w ciągu max 2 tygodni od zgłoszenia w stołówce szkolnej w godzinach 7.00-14.30)
Podając: nazwisko, imię, klasę
(Do szkoły uczęszczają dzieci o tym samym nazwisku i imieniu)
Odwołanie posiłku za pomocą maila
W mailu proszę zawrzeć następujące informacje : nazwisko imię dziecka, klasa, dzień lub dni, w których dziecko nie będzie korzystało z posiłków, np.:
- Jan Kowalski/ 1c/ 10.02.14 – 11.02.14. lub: Anna Nowak/ 4c/ 5, 10, 20.12.12.
- Nie ma konieczności podawania przyczyn nieobecności. Podana wyżej informacja jest dla nas wystarczająca w celu dokonania odwołania.
Jedyną podstawą zwrotu kosztów za niewykorzystane posiłki są zgłoszenia dokonywane w powyżej opisany sposób.
Zgodnie z Zarządzeniem nr 2048/2008 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 11 września 2008 r. w sprawie zaakceptowania warunków korzystania ze stołówek zorganizowanych w przedszkolach i szkołach m.st. Warszawy oraz upoważnienia dyrektorów szkół i przedszkoli do zwalniania z opłat za posiłki – brak opłat w wyznaczonych terminach oznacza rezygnację z posiłków. Wpłaty po terminie nie będą przyjmowane.